طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی .

طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی

کاربردهای بلوئر ساید چنل

بلوئر ساید چنل (Blower Side Channel) یک نوع پمپ جذبی یا بلوئر است که برای انتقال هوا یا گازها به کار می‌رود. این نوع پمپ‌ها به دلیل قدرت بالا، عملکرد پایدار و قدرت جذب بالا، در بسیاری از صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از کاربردهای بلوئر ساید چنل عبارتند از:

1. پالایشگاه‌ها: در صنایع پالایش نفت و گاز، بلوئر ساید چنل برای انتقال گازها، بخارها و هوای خنک‌کننده استفاده می‌شود.

2. خشک کردن: در صنایع خشک کردن مواد مختلف مانند حبوبات، مواد غذایی، پودرها و مواد شیمیایی، بلوئر ساید چنل برای انتقال هوا به منظور خشک کردن مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3. سیستم‌های جاذبی: در سیستم‌های جاذبی و خشک کننده‌ها، بلوئر ساید چنل برای ایجاد فشار و جذب گازها و بخارها به کار می‌رود.

4. سیستم‌های تهویه: در سیستم‌های تهویه ساختمان‌ها، بلوئر ساید چنل برای انتقال هوا و ایجاد فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5. صنایع خودروسازی: در صنایع خودروسازی، بلوئر ساید چنل برای انتقال هوا و گازها در سیستم‌های تهویه و خنک کننده استفاده می‌شود.

6. صنایع تولید مواد غذایی: برای انتقال هوا و گازها در سیستم‌های تولید مواد غذایی و همچنین در سیستم‌های بسته‌بندی و خنک کننده مواد غذایی استفاده می‌شود.

به عنوان یک پمپ جذبی قدرتمند، بلوئر ساید چنل در صنایع مختلف از جمله صنایع نفت و گاز، خودروسازی، صنایع غذایی و خشک کردن مواد، نقش مهمی ایفا می‌کند.

مشخصات فنی ساید چنل

ساید چنل با نام پمپ هواده هم شناخته می شود و از آن برای انتقال سیال هوا یا گاز در دو حالت مستقیم و غیر مستقیم استفاده می شود. برای افزایش کارایی این دستگاه ها، آن ها را در ظرفیت فشار و دبی مختلف تولید می کنند. دستگاه های ساید چنل بسته به نوعی که دارند می توانند فشار حداقل ۲۰ و حداکثر۷۵۰ میلی بار در حالت دمنده را تولید کنند. همچنین در حالت مکنده نیز قادر به تولید فشار منفی ۲۰ الی منفی ۴۵۰ می بار هستند.

شایان ذکر است که علاوه بر فشار تولیدی، دبی ایجاد شده توسط این دستگاه ها نیز با توجه به نوع دستگاه و مدلی که دارد متفاوت است. به طور کلی این دستگاه ها قادر هستند که دبی ۱۰ الی ۲۵۰۰ مترمکعب بر ساعت را تولید کنند. از طرفی دیگر الکتروموتورهای این دستگاه ها در سایز و توان‌های مختلفی تولید می شود. اما به طور کلی می توان آن ها را به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی کرد.


برچسب: قیمت ساید چنل، خرید بلوئر ساید چنل،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۴:۴۰ توسط:مینو موضوع: نظرات (0)